Lite heta outfits.

Nu när vintern är här är accessoarer som halsduk och vantar hetar än någonsin, och då gärna med den lite hemstickade looken (de ska såklart inte vara hemstickade, utan endast ha den rätta mys-mormors-looken). För att fräscha upp din look ytterligare rekommenderas några snygga starka färger blandat med lite mer neutrala färger som grått, svart och vitt. Posa gärna framför ett skabbigt akvarium föreställande Östersjön (som även har innehållt en död hund en gång i tiden).


image8

En annan stor trend nu i vinter är ju dova, mörka, färger. helst i kombo med varandra och sen med någon basfärg till det. Louises garderob börjar bli riktigt tråkig nowdays så ni får leva med att Olivia har rouwligare kläder än henne. Men ett tips i alla fall; försök mixa in i alla fall ett vintage/second hand plagg varje outfit så har du allt ditt på det torra och kommer äga sönder alla. Btw är den klassiska posén med händerna i sidan klassisk.



image11


Kommentarer
Postat av: Malin number one(:

Jag läser, och ännu större: jag kommenterar! Nice blogg asså, verkligen en räddning i nöden så att jag vet hur jag ska klä mig och äta för att vara
trendriktig. Fett coolt. glömm bara inte att ge mig creds för akvariet^^

2007-11-28 @ 22:10:03
Postat av: KB++

ni ger svar på alla mina frågor! äntligen kan jag vara trendig i höst!

2007-11-29 @ 07:26:30
Postat av: maria

snygga hestar asså! :)

2007-11-29 @ 08:48:20
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Anonym (elli)

Hawta!!!!!!!

2007-11-29 @ 17:49:51
Postat av: ?mma

grymt snyggt!
nu måste jag nästan köpa en grön kofta!

2007-12-02 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0