Dagens irritationsobjekt

Ja, jag veet att det bara är såå jobbigt med folk som bara gnäller på sin blogg men jag måste bara få säga hur irriterad jag är på lärare! Jag fattar inte att de kan ge så sjukt mkt att plugga på till ett prov (jag nämner inga namn nu, men...). Fattar de inte att vi har ett liv utanför skolan???! Jag vill t.ex. mkt hellre spendera min tid med att titta på gossip girl (bästa tv-serien <3), skvallra med mina underbara kompisar  (tack för att ni finns!!) och såklart äta massor mumsig mat. Usch. Tur att en har den här underbara bloggen och alla underbara läsare som stöd iaf!! Jag undrar därför vad ni vill ha mer av här på bloggen? Hihi. Det utlovas iaf massa mode till helgen<!

Kommentarer
Postat av: Lucy

Azzå, fy vad jag hatar sånt där. Liksom hallååå, jag Måste få se Gossip Girl liksom? Och vem orkar plugga liksom? Noot okaay.

2009-11-24 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0